Dec 8, 2010

HARGA MINYAK NAIK LAGI....

Orang selalu marah bila minyak kereta naik harga. nak buat camna.....ini keputusan kerajaan. namun demikian kita ada pilihan....kita bole naik bas dan sebagainya. kalau kita pilih untuk guna kereta, kita boleh cari alat jimat minyak kereta.......inilah produk yang anda boleh guna...i-CHARGE...saya dah guna dan alami penjimatan yang tak terfikir..JANGAN FIKIR PASAL HARGA JIKA ANDA TIDAK TAHU ERTI PENJIMATAN.......ni pengalaman saya guna produk i-CHARGE.

kes 1:

Saya pakai kereta waja 1.6(M).biasanya bila balik Perlis,kos minyak RM90.00 ( dari Putrajaya ke Rumah di Bt 9, Beseri) sampai rumah , kereta dah bagi signal minyak perlu di isi. Tapi baru ni, masa cuti raya korban, saya isi minyak kat Dengkil ( penuh tangki) dan balik Perlis. terkejutnya.....sampai Perlis....MINYAK MASIH ADA SEPARUH TANGKI. penggunaan cuma RM45.00. isi semula minyak kereta semasa balik dari Perlis kat R&R Bukit Gantang.....TAK RUGI KELUAR MODAL SEKALI DAN RASAI PENJIMATAN SELAMA-LAMANYA..keadaan kereta pun semakin elok..pick-up ok, aircond pon ok.POKET PON SEMAKIN OK....hee...hee.......SEMUANYA OK...

kes 2:

semalam pegi makan kat Dengkil. smbil makan, dengar la bualan orang kat sebelah pasal harga minyak dah semakin mahal.....aku pon mencelah....

"assalamualaikum abang....saya fauzi. saya ada jual alat jimat minyak kereta. kalau abang nak tahu pasal produk yang saya jual, kita boleh test dulu kat kereta abang.PERCUMA jer"

abang tu ngan kawan dia ada la bertanya pasal produk tu....lama gak kitaorang berbual...last sekali dia setuju untuk test produk. lepas test...senang je dia jawap....

"SAYA NAK 3 UNIT. satu untuk kereta saya, satu untuk kereta isteri dan satu untuk kereta anak"

No comments:

Post a Comment